Decathlon Fouganza: lovasok fejlesztik lovasoknak

Fouganza Arculatvaltas Og 1

A tavasz megújulást hozott a Decathlon lovas márkájának életébe is: arculatot váltott a Fouganza. Ez azonban sokkal többről szól, mint egy új logóról: a hobbilovasok mellett már a haladók, amatőr versenyzők, valamint a lótartók is megtalálják számításukat a sportóriás kínálatában.

A francia sportáruházlánc, a Decathlon saját lovas márkája, a Fouganza 2005-ben alakult, és az első tíz évében kizárólag a kezdő, és a hobbifelhasználók szolgálatában állt. Három évvel ezelőtt azonban úgy döntöttek, hogy a haladók, amatőr versenyzők, valamint a lótartók felé is nyitnak, és elkezdődött a rendszeres felhasználásra szánt ló-, és lovasfelszerelések gyártása is.

A folyamatos termékfejlesztés mellett a Fouganzánál folyamatosan azon dolgoznak, hogy a lehető legjobb minőséget a lehető legmegfizethetőbb áron tegyék elérhetővé a lehető legtöbb lovas számára. Építő jellegű visszajelzéseket is szívesen fogadnak, mert bár ezt a márkát lovasok fejlesztik lovasoknak, fejlődni mindig lehet és érdemes.

Fouganza Nyeregteszt900

Egyelőre a legtöbb Decathlon áruház csak kevés helyet tud biztosítani a lovaglás számára, de a teljes választék elérhető online egyetlen kattintással, akár otthonról, akár az áruházból, hasonlóan azokhoz a webáruházakhoz, akiknek nincs fizikai üzletük. A rendelés pedig semmilyen kockázattal nem jár, hiszen ha nem jó a méret, vagy mégsem tetszik a termék, bármelyik áruházban visszaadják az árát.

Jelenleg az áruházak még a kezdőknek kedveznek, ezért a komolyabb felszerelésekkel kapcsolatban érdemes előre tájékozódni. Decathlon legnagyobb, 8.000 négyzetméteres áruházában Budaörsön a lovas termékek nagy része megtalálható. A Decathlon teljes választéka egyébként 12.000 négyzetméteren férne el, és a közel 40.000 termék egy része szezonálisan cserélődik.

Fouganza Ugro900

A Decathlon Fouganza hangsúlyos üzenete, hogy nem céljuk a professzionális piacon megjelenni, így nem is érdemes termékeiket a felső kategóriához hasonlítani. Az ő céljuk, hogy olyan lovasok is minőségi és szép felszerelést vásárolhassanak újonnan, akik a felső kategóriát nem engedhetik meg maguknak, vagy nem indokolt, hogy viszonylag sokat költsenek egy termékre. Tisztelik a konkurenciát, és bár mindig a maguk útját járják, amiből érdemes tanulni, abból tanulnak. 

A cikk megjelenését a Decathlon Fouganza támogatta.

Kommentek