Ló és lovasa közötti kapcsolat áll az FEI olimpiai kampányának fókuszában
Alig néhány héttel a párizsi Olimpiai és Paralimpiai Játékok előtt az FEI elindította globális marketingkampányát "A bond Like no other" címmel, amely a ló és ember közötti különleges kapcsolatra fókuszál.
A kampány célja, hogy növelje az olimpiai és paralimpiai lovassportok rajongóinak elkötelezettségét, valamint a szélesebb közönség számára is bemutassa a ló és ember közötti különleges kapcsolatot és annak a sportsikerekben betöltött kritikus szerepét.
"Sok ember számára a lovassport egy életre szóló szenvedély és egy közösséghez való tartozás. A lovak szerelmesei azonnal összekapcsolódnak e különleges kapcsolat közös megértése révén. Ezzel a kampánnyal szeretnénk az ő történeteiket szélesebb közönséghez eljuttatni, betekintést nyújtva a ló és lovas közötti különleges kötelék mélységébe és szépségébe. Olyan tartalmak létrehozásával, amelyek reményeink szerint az állatbarátok és a sportrajongók számára egyaránt vonzóak, új rajongókat szeretnénk megnyerni, akik érdeklődnek a lovassportok iránt" - mondta Ralph Straus, az FEI kereskedelmi igazgatója.
"A lovassport két érző lény közötti kapcsolaton alapul. Mindketten sajátos karakterrel rendelkeznek és egy olyan kapcsolatot építenek fel, amely az idő múlásával fejlődik és mélyül" - magyarázta Sabrina Ibáñez, az FEI főtitkára és a Paralimpiai Sportszervezetek Szövetségének (APSO) elnöke. "A lovassportban való sikeres szerepléshez lónak és lovasának minőségi időt kell együtt töltenie, hogy kialakuljon közöttük a bizalom. Egy olyan kapcsolat ez, mint a legjobb baráttal, akivel, miután hosszú ideje ismerik egymást, befejezik egymás mondatait. Végső soron egymás rezdüléseinek megértéséről van szó, arról, hogy megtanulnak szavak nélkül olvasni a másikban. Ez a kötődés két élsportoló kapcsolatát is kiemeli, hiszen mind a ló, mind a lovas évekig tartó intenzív képzésen ment keresztül, hogy képességeit fejlessze. Reméljük, hogy ez a kampány rávilágít sportágunk egyediségére."
Forrás: FEI
Kommentek