Főszerepben a Clydesdale lovak: megérkezett a Budweiser legújabb reklámfilmje!
A Budweisernél ismét befogták a lovakat és idén is szívmelengető videóval kedveskedtek a márka, illetve a Clydesdale lovak rajongóinak.
Közeledik az év egyik legjelentősebb amerikai sporteseménye, a Super Bowl LVIII, a National Football League amerikaifutball-bajnoki mérkőzése. Ez az egyik legnézettebb és épp ezért a legdrágább hirdetési lehetőség, amit csak a legrangosabb márkák engedhetnek meg maguknak.
A Super Bowl egyik legnépszerűbb hirdetője, a Budweiser idén 46. alkalommal mutat be reklámfilmet az eseményen.
A mindössze egyperces videóba ismét egy egész játékfilmet sikerült belesűrítenie a készítőknek. A középpontban a márka az iránti elkötelezettsége áll, hogy a fogyasztók minden körülmények között számíthatnak rá. Egyúttal tisztelgés azon munkatársak kitartása és munkája előtt, akik az elmúlt 147 évben keményen dolgoztak azért, hogy a népszerű ital mindig eljusson a rajongókhoz. „Tudtuk, hogy a legjobb módja annak, hogy megmutassuk a Budweiser fogyasztók iránti elkötelezettségét, ha a legnagyobb hírességeinket kérjük fel” – utalt a cég marketingvezetője az impozáns Clydesdale lovakra. A márka korábban ugyanis megpróbálkozott azzal, hogy elhagyja a lovakat kampányaiból, de a kísérlet kudarcba fulladt. A Clydesdale lovak így 1933-tól mind a mai napig meghatározó részei a márka marketingjének. A Budweiser videóit évről évre a világ minden pontján milliók várják kíváncsian az impozáns lovak miatt.
Kommentek